2013. november 1., péntek

A történetről



Néhány szó:

Ez a történet egyfajta összegzésként íródik. Az a célom vele, hogy az általam eddig megismert és kitapasztalt írói stílusomat (stílusaimat), tudásomat, fortélyaimat, és mindent, amit írás terén tudok, egy történeten belül felsorakoztassam – esetleg fejlesszem is. Azt szeretném, ha ez egyfajta kirakatként szolgálna rólam, és arról, amit eddig elértem azért, hogy én is, és az olvasóim is lássák, mit tudok nyújtani, mit tanultam eddig hat év alatt.
Éppen emiatt a cselekmény és a stílus is elég sokféle lesz, de közben mégis törekedni fogok az azonos hangnemre. Nem szeretném, ha a sokféle stílus miatt szétesne a sztori, sokkal inkább azt szeretném, ha sokszínűbbé tenné azt a lelki ábrázolást, amit bemutat.
Más szóval lehet számítani kedves, sőt, vicces részekre, rám jellemző elmélyült gondolatmenetekre, érzelmekre, boldogságra, ahogy depresszív és keményebb hangvételű jelenetekre is.
Azt még szeretném megjegyezni, hogy két főszereplővel dolgozom, és szemszögváltás is tetten érhető lesz benne. Igaz, vonakodtam tőle, hogy így írjam, mert féltem, hogy elveszi majd a sztori komolyságát, de végül hanyagoltam a "POV"-os megoldást, és úgy döntöttem, hogy inkább a körülményekkel, és a stílussal próbálom minél gyorsabban rávezetni az olvasót a váltásra. Igyekeztem arra törekedni, hogy ez ne legyen zavaró.
A másik fontos említésre szánt dolog az, hogy a történetben lesznek "felesleges" részletek, szereplők, események - direkt. Mindez azért kerül bele, hogy a fontos részleteket elrejthessem a lényegtelenek között, ezáltal ne lehessen kikövetkeztetni, mi fog történni. Bár mivel a sztori tartalmaz egy nagy fordulatot is, amit nagyon valószínűnek tartok, hogy senki sem fog megjósolni, ráadásul utána eléggé megbolygatja a cselekményt is, ezért ezek az adalék-információk inkább csak "fűszerezés" és karakter-jellemzés gyanánt szolgálnak majd. :)
A részek előtti zenékről pedig annyit, hogy természetesen nem kötelező hallgatni, de érdemes, mert mindig úgy választom ki, hogy kiemelje az adott rész hangulatát, adjon még egy kis pluszt - és eddig tetszettek az olvasóimnak a zenéim, remélem, Nektek is tetszeni fognak.
Többet nem szeretnék mondani – inkább beszéljen helyettem a prológus, majd a történet.

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a pár sort, előre is kellemes olvasást és jó szórakozást kívánok!

 Via



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése